Program Lojalnościowy

Szanowni klienci, wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom ruszamy z programem lojalnościowym dla klientów naszego sklepu internetowego. Chcemy zachęcić Państwa do pozostania z nami na dłużej przydzielając stały rabat na każde zakupy w naszym sklepie. Jak to działa ? Za każde 10 PLN wydane na towary zakupione w sklepie Militaria Lodz.pl Klient otrzymuje 1 punkt programu lojalnościowego. Punkty te mogą zostać zamienione na specjalnie wyselekcjonowane towary dostępne w dziale „Produkty za punkty”. Każdy z tych produktów posiada przypisaną cenę w punktach, widoczną poniżej jego ceny w wybranej walucie. Produkty spoza tej kategorii nie mogą zostać zakupione za punkty.


Punktami można także opłacić koszty wysyłki.


Punktów w programie lojalnościowym nie można wymieniać na gotówkę, jak również za gotówkę nie można nabywać punktów.


W ramach promocji Klient nabywa towary dla zaspokojenia własnych potrzeb, stąd sklep może odmówić obniżenia ceny wskazanego produktu w przypadku zamiaru jego dalszej odsprzedaży celem osiągnięcia zysku.


W przypadku naruszenia zasad programu  lojalnościowego,  sklep może zawiesić lub wykluczyć Klienta z programu lojalnościowego.

 

Przyznawanie punktów za zrealizowane zamówienia.

  • W przypadku zamówień przedpłaconych punkty zostaną przyznane automatycznie po odebraniu przesyłki przez kupującego (przewoźnik wysyła informację o doręczeniu przesyłki).

  • W przypadku zamówień płaconych za pobraniem punkty zostaną przyznane po przekazaniu należności za zamówienie przez przewoźnika (czas ten jest zróżnicowany zależnie od wybranego przewoźnika, średnio punkty są przyznawane do 14 dni od doręczenia przesyłki)



 

Uwaga!


Na czas trwania promocji mających na celu obniżenie wartości asortymentu większości produktów dostępnych w sklepie Militaria Lodz.pl, sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości czasowego wyłączenia programu lojalnościowego, wykluczając tym samym łączenie się akcji promocyjnych.

Nie będzie możliwości korzystania z programu lojalnościowego w trakcie trwania wybranych promocji. Za zamówienia nie zostaną przyznane punkty, oraz nie ma możliwości ich wykorzystania.



Dla uczestników naszego programu lojalnościowego firma przewiduje również akcje promocyjne wyłącznie dla jego członów. Dla najlepszych klientów przewidujemy również atrakcyjne podarunki oraz eventy tematyczne. Warto pozostać na dłużej – to zwyczajnie się opłaca.

 

*system cały czas jest w fazie wdrażania, prosimy o zgłaszanie jakichkolwiek błędów związanych z naliczaniem rabatu na adres e-mail:  esklep@militarialodz.pl

NAJCZĘSTRZE PYTANIA:


Pytanie: Jak mogę zdobyć punkty lojalnościowe?

Odpowiedź: Punkty lojalnościowe zdobyć można poprzez składanie i opłacanie zamówień w sklepie Militaria Lodz.pl. Za każde 10 PLN wartości produktu, Klient otrzymuje 1 punkt lojalnościowy. Czyli, za zakupy warte 155 PLN, Klient otrzyma 15,50 PKT. 


Pytanie: Gdzie mogę sprawdzić ilość posiadanych przeze mnie punktów lojalnościowych?

Odpowiedź: Ilość posiadanych punktów lojalnościowych sprawdzić można po zalogowaniu na stronie sklepu i przejściu do zakładki MOJE KONTO.




Pytanie: Czy punkty lojalnościowe ulegają przedawnieniu?

Odpowiedź: Nie. Raz uzyskane, mogą zostać tylko wydane - nie posiadają żadnego "terminu ważności".


Pytanie: Jak mogę kupić produkt za punkty?

Odpowiedź: To bardzo proste. Wystarczy przejść do menu "Produkty za punkty" znajdującego się na dole, po lewej stronie ekranu. Tam znaleźć można wszystkie produkty dostępne za punkty, wygodnie pogrupowane w kategoriach. Przejście do dowolnej z tych kategorii wyświetli wszystkie produkty danego typu dostępne za punkty, wraz z ich cenami w punktach lojalnościowych.


Pytanie: Czy mogę złożyć zamówienie składające się wyłącznie z produktów za punkty?

Odpowiedź: Nie. Wymagane jest, aby zamówienie zawierało przynajmniej jeden produkt kupowany w tradycyjny sposób.



Pytanie: Zamawiałem paczkę za pobraniem, a punkty nie zostały mi naliczone. Co się stało?

Odpowiedź: Punkty naliczane są automatycznie w momencie wpłynięcia zapłaty na konto sklepu. W przypadku paczek pobraniowych, gdzie firma kurierska lub Poczta pośredniczą w przekazywaniu płatności, okres ten może się wydłużyć do dwóch tygodni od momentu odebrania i opłacenia przez Klienta paczki. Jeśli jednak punkty nie zostały przypisane po dwóch tygodniach,prosimy o kontakt z obsługą sklepu.


Pytanie: Czy możliwe jest częściowe opłacenie produktu za pomocą punktów, a częściowe za gotówkę?

Odpowiedź: Nie ma takiej możliwości.


Pytanie: Czy produkty zakupione za punkty podlegają gwarancji?

Odpowiedź: Owszem, produkty posiadają gwarancję; jednak nie istnieje możliwość zwrotu produktu zakupionego za punkty - w razie usterki, produkt kazdorazowo podlegał będzie naprawie serwisowej przez cały okres działania gwarancji. 



do góry
bestseller
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony