FAQ
Witryna MILITARIA LODZ.PL
Jak sprawdzić czy produkt jest w sklepie stacjonarnym?
Dostępność produktów w poszczególnych rozmiarach można sprawdzić na stornie produktu. Co więcej, jeśli produkt lub rozmiar nie jest na stanie danego sklepu, można złożyć zamówienie z odbiorem osobistym i wtedy pojawi się on w odpowiednim sklepie. W takim przypadku pracownicy sklepu informują klientów, gdy tylko produkt jest dostępny do odbioru. Pomimo komunikatu "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" tego typu zamówienie nie zobowiązuje do zapłaty i kupna danego produktu. Dzięki temu możesz obejrzeć bądź przymierzyć asortyment i już w sklepie zdecydować, czy chcesz kupić daną rzecz. Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą przymierzyć kilka produktów.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar? Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
Na stronie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Znajdziesz tam również informacje na temat wymiarów modeli oraz rozmiaru sfotografowanej na modelach odzieży.
Nie mogę się zalogować. Jak odzyskać dostęp do swojego konta?
Najpierw upewnij się, że login i hasło wpisujesz poprawnie. Sprawdź czy klawisz Caps Lock na klawiaturze nie jest włączony. Jeśli dane są poprawne, a ty na dal nie możesz się zalogować, wówczas skorzystaj z procedury RESETOWANIE HASŁA. Jeśli dalej logowanie nie będzie możliwe skontaktuj się z nami.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, ale zarejestrowani użytkownicy mają zapisaną historię zamówień, mogą łatwiej śledzić zamówienia, a także definiować adresy dostawy.
Jak do złożonego zamówienia dodać inne produkty?
Do złożonego zamówienia nie da się już dodać kolejnych produktów. Jeśli chcesz coś jeszcze dokupić, musisz złożyć kolejne zamówienie.
Jak zmienić adres dostawy przed wysłaniem paczki?
W takiej sytuacji musisz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.
Jak zmienić adres dostawy po wysłaniu paczki?
Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Nie wszystkie firmy kurierskie mają tego typu procedury. W przypadku firmy DPD istnieje taka możliwość. Wskazówki dotyczące zmiany adresu dostawy znajdują się w mailu, który otrzymasz od DPD . Inne firmy kurierskie nie mają takiej procedury. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską.
Jak długo zamówienie jest ważne? Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienie, które nie zostało opłacone nie jest przyjęte do realizacji. Nie dotyczy to jedynie zamówień, za które płaci się przy odbiorze (za pobraniem). Rezerwacja produktów następuje z chwilą opłacenia zamówienia. Oznacza to, że produkty mogą zostać sprzedane w czasie, gdy zwlekać będziesz z opłaceniem zamówienia. Odłożone do koszyka towary nie są rezerwowane.
Złożyłem/am dwa zamówienia. Czy mogę otrzymać je w jednej przesyłce?
Nie. System sprzedażowy nie umożliwia nam łączenia takich zamówień. Prosimy o wyrozumiałość i składanie kompletnych zamówień.
Jak anulować zamówienie?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby anulować złożone zamówienie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Z zasady zamówienia wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od opłacenia. Zamówienia złożone do godziny 16:00 (w dni robocze) wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następnym dniu roboczym. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi w naszym sklepie internetowym.
Jak otrzymać fakturę VAT?
Żeby otrzymać fakturę VAT, trzeba podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jakie są sposoby dostawy?
Przesyłki dostarczamy na 4 różne sposoby:
· przesyłka kurierska DPD
· paczkomaty InPost
· odbiór w PUNKCIE ORLEN/ŻABKA/RUCH (przesyłka dostarczana przez Pocztę Polską do wybranego punktu odbioru)
· odbiór osobisty w sklepie MILITARIA LODZ.PL w Łodzi
Kiedy dostawa jest darmowa?
Darmowa dostawa zależy od wartości zamówienia. Aktualne koszty dostawy dostępne są pod tym linkiem – kliknij. Odbiór w sklepie Militaria Lodz.pl nie wiąże się z dodatkowymi opłatami i jest zawsze darmowy.
Czy przesyłkę za pobraniem można odebrać w paczkomatach?
Nie. Wybór paczkomatów InPost wiąże się z wcześniejszym opłaceniem zamówienia.
Gdzie jest paczka? Jak sprawdzić status doręczenia?
W wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajduje się numer twojej przesyłki oraz link do śledzenia przesyłki. Sprawdź swoją pocztę elektroniczną i przeczytaj mail od firmy kurierskiej.
Jak zmienić adres dostawy przed wysłaniem paczki?
W takiej sytuacji musisz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.
Jak zmienić adres dostawy po wysłaniu paczki?
Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Nie wszystkie firmy kurierskie mają tego typu procedury. W przypadku firmy DPD istnieje taka możliwość. Wskazówki dotyczące zmiany adresu dostawy znajdują się w mailu, który otrzymasz od DPD. Inne firmy kurierskie nie mają takiej procedury. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Z zasady zamówienia wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od opłacenia. Zamówienia złożone do godziny 16:00 (w dni robocze) wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następnym dniu roboczym. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi w naszym sklepie internetowym.
Jaki jest czas doręczenia paczki?
Nie mamy wpływu na szybkość działania współpracujących z nami firm kurierskich. Czas doręczenia paczki zależny jest od działania danej firmy doręczającej paczkę. Każda z nich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego. W przypadku paczkomatów InPost czas deklarowany (D+1) oznacza dostarczenie przesyłki do punktu odbioru w kolejny dzień roboczy po dniu nadania paczki. Aż 98% paczek dostarczanych do paczkomatów jest gotowa do odebrania właśnie w takim czasie. Przesyłki kurierskie DPD na terenie kraju dostarczane są często kolejnego dnia po przekazaniu paczki kurierowi. Zatem zwykle jeden dzień roboczy wystarcza, by paczka dotarła do klienta.
Paczka jest uszkodzona. Co zrobić?
W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu należy przesłać opis i zdjęcie uszkodzonego produktu na adres esklep@militarialodz.pl. Jeśli uszkodzeniu uległo także opakowanie przesyłki (karton, koperta, foliopak), należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie i jest ona uszkodzona, to skorzystaj z procedury "zgłoś uwagi do paczki". Jest to opcja, którą znajdziesz na wyświetlaczu paczkomatu.
Czy mogę zamówić paczkę za granicę?
Tak. Wysłanie paczki za granicę jest możliwe. Ceny paczek zależą od gabarytów i kraju, do którego paczka ma być dostarczona. Więcej informacji znajdziesz na stronie …
Kiedy moje zamówienie będzie do odbioru w sklepie stacjonarnym?
Zamówienia z odbiorem osobistym zwykle są gotowe w ciągu 1 dnia roboczego. O możliwości odbioru swojego zamówienia w sklepie stacjonarnym zostaniesz poinformowany mailowo. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości to Twoje zamówienie nie jest jeszcze gotowe
PŁATNOŚCI
Jak można zapłacić za zamówienie?
Istnieje kilka sposobów płatności za zakupy:
· płatność za pobraniem (za zakupy płaci się kurierowi w momencie dostarczenia paczki)
· płatność gotówką lub kartą w jednym ze sklepów stacjonarnych (przy odbiorze osobistym)
· płatności elektroniczne lub płatność kartą za pośrednictwem serwisu PayU.
Płatność PayU nie powiodła się. Co zrobić?
Jeśli procedura szybkiej płatności nie powiedzie się, na ekranie zobaczysz komunikat "WYSTĄPIŁ PROBLEM Z PŁATNOŚCIĄ. W takim przypadku przyciśnij niebieski przycisk z napisem "KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY PONOWIĆ PŁATNOŚĆ", który wygeneruje kolejną próbę. Jeśli procedura znów się nie powiedzie po około godzinie od złożenia zamówienia otrzymasz mail, który przypomina o konieczności opłacenia zakupów. W mailu znajdować się będzie bezpośredni link do płatności PayU. Jeśli to nie rozwiąże nadal problemu, wtedy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub pisząc na adres esklep@militarialodz.pl.
Czy można płacić w ratach?
Za zakupy możesz zapłacić ratami dzięki temu, że system PayU umożliwia tego typu płatności. Ratalny system sprzedaży nie jest obsługiwany przez nas tylko przez serwis PayU. Wybierz najpierw płatność tym systemem, a następnie zaznacz spłatę kwoty ratami.
ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
Wymiana produktu – jak to zrobić?
Jeśli rozmiar lub kolor produktu ci nie odpowiada, musisz zwrócić towar zgodnie z procedurą zwrotu (link). Zwrot można wykonać za darmo paczkomatem In Post. Następnie trzeba złożyć nowe zamówienie, wybierając prawidłowy rozmiar czy kolor produktu. Zamówienie należy ponownie opłacić wraz z opłatami za wysyłkę zamówienia. Aktualny cennik dostępny jest pod tym linkiem. Na zwrot w sklepie Militaria Lodz.pl masz aż 30 dni. Nie umożliwiamy wymiany towaru ponieważ taka procedura byłaby zbyt skomplikowana zarówno dla naszych pracowników, jak i dla klientów. Po prostu zamów nowy rozmiar lub kolor, a wcześniej zakupiony produkt odeślij nam zgodnie z procedurą zwrotu.
Reklamacja – jak reklamować towar?
Zakupiony towar może być reklamowany w przypadku uszkodzenia lub wystąpienia wady ukrytej. Złóż reklamację według procedury dostępnej na odpowiedniej stornie naszego serwisu - kliknij link.
Paczka jest uszkodzona. Co zrobić?
W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu, należy przesłać opis i zdjęcie uszkodzonego produktu na adres esklep@militarialodz.pl. Jeśli uszkodzeniu uległo także opakowanie przesyłki (karton, koperta, foliopak), należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie i jest ona uszkodzona, to skorzystaj z procedury "zgłoś uwagi do paczki". Jest to opcja, którą znajdziesz na wyświetlaczu paczkomatu.
Jak zwrócić zakupiony produkt? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?
Jeśli towar nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Od umowy zawartej na odległość możesz odstąpić nawet nie podając przyczyny. Musisz również pamiętać, że zwrotu dokonuje się w określonym czasie. W Militaria Lodz.pl masz aż 30 dni na zwrot. Żeby zwrócić zakupiony produkt postępuj według procedury zwrotu. Kliknij link, by przejść do strony dotyczącej zwrotów towaru.
Czy mogę zwrócić/wymienić/reklamować produkt w sklepie stacjonarnym?
Tak. Zwrotu, reklamacji i wymiany towaru można dokonać w sklepów stacjonarnym Militaria Lodz.pl.
W jaki sposób otrzymuje się zwrot środków za zwrócony towar?
Zwrot środków za towar, który oddajesz, otrzymasz w ten sam sposób, w jaki zakupy zostały opłacone. Jeśli płacisz przelewem lub systemem szybkich płatności zwrot środków otrzymasz na swoje konto. Klient może również zgodzić się na inny sposób zwrotu środków, który ustala się z pracownikiem sklepu.
Ile trwa zwrot środków za oddany produkt?
Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy. Zazwyczaj procedura ta trwa tylko 3 dni.