Darmowa dostawa od 70,00 zł

Jak kupować w naszym sklepie internetowym ?

Jak kupować w naszym sklepie internetowym ?

Poniższy artykuł powinien być przydatny przede wszystkim dla osób nie mających dużych doświadczeń w kupowaniu przez internet. Sposób kupowania w sklepie internetowym Militaria Lodz.pl jest bardzo prosty i nie odbiega od metod dokonywania zakupów spotykanych w większości typowych sklepów internetowych.
Szczegółowy opis czynności związanych z wykonywaniem zakupów w Militarialodz.pl znajduje się na stronie: Krok po kroku.

Wybór produktów - kompletowanie koszyka

Podobnie jak w tradycyjnym sklepie samoobsługowym, produkty które zamierzamy zakupić dodajemy do koszyka. Wystarczy przejść na stronę interesującego nas produktu i kliknąć na przycisk Dodaj do koszyka. W koszyku gromadzone są wszystkie produkty, które wstępnie zamierzasz kupić. W każdej chwili możesz kontynuować zakupy i przejść na strony innych produktów, które również możesz dodać do tego samego koszyka. Będąc w koszyku, możesz też usunąć z niego dowolny, wybrany wcześniej produkt.

Kiedy dodałeś już do koszyka wszystkie potrzebne produkty i chcesz finalizować zakup, kliknij z poziomu strony koszyka na przycisk "Złóż zmówienie", a system sklepowy przeprowadzi Ciebie jeszcze przez proste formularze, których wypełnienie pozwoli na wykonanie dostawy i płatności.

Gdy wykonujesz u nas zakupy pierwszy raz, system automatycznie zakłada konto i nie będzie konieczności podawania wszystkich danych do wysyłki przy kolejnych zamówieniach. Dane logowania do konta (hasło) warto gdzieś zachować, a w razie zapomnienia hasła, system sklepowe bez problemu wyśle maila z przypomnieniem hasła.

Następnie wybierz sposób płatności i formę dostawy. Całkowity koszt zamówienia zostanie podwyższony jeszcze o koszty dostawy. W przypadku płatności przy odbiorze koszty dostawy są nieco wyższe, gdyż firmy kurierskie pobierają dodatkową opłatę za obsługę pobrania przez kuriera.
Kiedy znasz już całkowity koszt zamówienia, kliknij z poziomu strony koszyka na przycisk Przejdź dalej.

Wiele produktów za jednym razem.
Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym warto zastanowić się nad zakupem jeszcze innych produktów dostępnych w sklepie z uwagi na jeden koszt dostawy. Ponadto przy zamówieniu produktów, których łączna cena przekracza określoną w regulaminie kwotę, sklep nie pobiera opłaty za dostawę.

Jak najszybciej otrzymać paczkę ?
Realizujemy dostawy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Płatność za zamówienie może być dokonana podczas odbioru paczki od kuriera lub przed wysłaniem paczki ze sklepu (przedpłata). W tym drugim przypadku paczka zostanie przez nas wysłana dopiero po wpłynięciu środków na nasze konto, czyli w chwili składania zamówienia   ("Płacę teraz" - karta lub przelew elektroniczny) lub w późniejszym dogodnym terminie ("Zapłacę później" - PayPo lub Twisto).
Jeżeli zależy Ci na jak najszybszym otrzymaniu paczki, wybierz:
  • "Płatność przy odbiorze"
  • "Płatność przed wysyłką" z opcją "Płacę teraz" - płacąc kartą lub poprzez natychmiastowy przelew elektroniczny z przekierowaniem do Twojego banku.

UWAGI

Faktury
Dla każdego zamówienia tworzymy fakturę VAT niezależnie od tego, czy kupujący jest osobą fizyczną, czy prawną. Dla firm możemy utworzyć też fakturę PROFORMA. W wielu firmach faktura PROFORMA stosowana jest zwykle jako dokument dla księgowości w celu dokonania przedpłaty.

Prezent dla innej osoby
Podczas składania zamówienia istnieje możliwość podania dowolnego adresu adresata paczki. Może to być np. adres osoby, dla której chcemy zrobić prezent, lub osoby nie potrafiącej kupować przez internet.

SPAM
Czasami wiadomości e-mail wysyłane ze sklepu mogą być zakwalifikowane jako wiadomości "śmieci" (SPAM) przez system obsługi Twojej poczty e-mail. Dotyczy to w szczególności wiadomości potwierdzających zamówienie, czy wiadomości potwierdzającej rejestrację konta użytkownika sklepu. Jeżeli taka wiadomość nie nadejdzie w ciągu 20 minut od momentu wysłania, to należy sprawdzić zawartość folderu, do którego program poczty zwykle przenosi wiadomości "śmieci".

Czas dostawy
Paczki wysyłane są ze sklepu tylko w dni robocze i powinny dotrzeć na miejsce w czasie do dwóch dni roboczych. Zamówienia złożone w dniu roboczym do godziny 14.00 powinny być dostarczone już w następnym dniu roboczym. W sporadycznych i niezależnych od nas przypadkach (okres przedświąteczny, krytyczne warunki pogodowe) firma kurierska może opóźnić termin dostawy jeszcze o jeden dzień roboczy.

Płatność przy odbiorze
Gdy podczas składania zamówienia wybrałeś płatność przy odbiorze pamiętaj, aby przy oczekiwaniu na kuriera mieć już przygotowane środki finansowe.

Odbiór

Aby otworzyć karton i wyjąć produkt wystarczy przeciąć w odpowiednich miejscach zabezpieczającą taśmę klejącą. Użyj do tego celu ostrego nożyka lub nożyczek. Wszystkie produkty wysyłane z naszego sklepu są starannie zabezpieczone przed wstrząsami oraz uszkodzeniem. Paczka oprócz produktu powinna zawierać jeszcze:

  • Instrukcja obsługi w języku polskim
  • Faktura zakupu
  • Karta gwarancyjna
  • Formularz zwrotu towaru

Otwieranie kartonu
Podczas otwierania kartonu ostrym narzędziem pamiętaj, aby nie uszkodzić znajdującego się głębiej opakowania produktu.

Bezpieczeństwo

System kupowania produktów w sklepie diaMedica.pl jest tak stworzony, aby zapewnić właściwe bezpieczeństwo zarówno dla kupującego jak i dla sklepu. Dotyczy to nie tylko rozliczeń finansowych, ale też charakterystyki produktów. Dokładamy wielu starań, aby opisy produktów były kompletne i wyczerpujące.
Rozliczenie natychmiastowych płatności poprzez system płatności online (pełna lista dostępnych płatności online) wykorzystuje bezpieczną procedurę "protected payment", a połączenie z bankiem jest bezpieczne i szyfrowane (świadczy o tym widoczna mała kłódka w dolnym rogu ekranu).
System informatyczny obsługujący nasz sklep potrafi sprawdzać hasła użytkowników podczas logowania, ale nie przechowuje tych haseł, dlatego nie mogą być one przechwycone przez niepowołane osoby.
Dane osobowe i adresowe przechowywane są tylko na potrzeby obsługi zamówień naszego sklepu. Są odpowiednio chronione i nie są udostępniane publicznie oraz innym stronom.

Zmiana złożonego zamówienia

Czasami istnieje konieczność dokonania pewnych zmian w złożonym już zamówieniu. Może to dotyczyć np. formy płatności, zmiany ilości produktów, czy domówienia nowych produktów. Aby tego dokonać wystarczy z poziomu swojego konta  przejść do listy bieżących zamówień, wybrać zamówienie ("więcej ...") i kliknąć w przycisk "Zmień zamówienie". Później jeszcze raz przycisk "Zmień zamówienie", aż system przeprowadzi przez wszystkie etapy zamówienia. W trybie edycji zamówienia można normalnie dokonywać zakupów i wszystkie produkty dodawane do koszyka będą dodawane automatycznie do edytowanego zamówienia.

UWAGA: Edycja złożonego zamówienia możliwa jest tylko wtedy, gdy posiada ono status Przyjęte.

Życzymy udanych zakupów!
MILITARIA LODZ.PL Support Team

pixelpixelpixelpixelpixel